Vedení porad

Stalo se Vám někdy, že jste přišli na poradu, strávili zde i několik hodin a po jejím ukončení jste měli pocit, že nejste o nic moudřejší, než před ní? Pocit, že se na poradě vůbec nic nedohodlo a neprobralo? Bohužel, mnoho porad takto dopadne. Ale jak tomu zabránit?

Jednou z technik, jak učinit poradu efektivnější, je stanovení jasné struktury a programu porady. Program lze všem účastníkům rozeslat dopředu a ti tak budou mít možnost se na poradu připravit.

Další metodou je udělení rolí jednotlivým účastníkům. Každý z nich má v rámci porady jiné povinnosti, ale když každý dbá na dodržování „toho svého“, výsledkem je efektivní porada, na které se dojde k požadovanému výsledku.

O těchto a mnohých dalších technikách a metodách efektivního vedení porady se můžete dovědět na interaktivním workshopu, kde si také účinnost všech metod prakticky vyzkoušíte.

Chtěli byste se o efektivním vedení porad dovědět víc?

Napište nám!

Produkty

Napište nám

Odeslat

Odeslat emailem

Odeslat