v dané oblasti a je nasazován do společnosti s konkrétním a časově vymezeným cílem. Typickým cílem interim manažera je například
v době krize.
Potřebujete navrhnout a implementovat efektivní obchodní
strategii? Přejete si dlouhodobě navýšit prodeje? Chtěli byste získat větší
podíl trhu, ale nevíte, jak na to? Nebo máte nějaké další potřeby v oblasti obchodu?
Využijte služeb našeho interim manažera specializovaného na
oblast obchodu - Pavla Třísky.
Jak to funguje?
- Na úvodní schůzce nám sdělíte vaše potřeby a cíle.
- Následuje audit obchodní strategie a odhad
realizovatelnosti cílů v daném časovém úseku.
- Po finalizaci úprav dochází k uzavření
kontraktu.
- Období působení interim manažera ve Vaší
společnosti.
- Posledním krokem je vyhodnocení výsledků jeho
práce.
Tyto kroky jsou pouhým nástinem působení interim manažera ve
firmě. Konkrétní řešení je speciálně šité na míru tak, aby co nejlépe
naplňovalo potřeby vaší společnosti.
CENA
Interim management v oblasti Obchodu má mnoho parametrů, které jsou nastavitelné dle konkrétních potřeb Vás a Vaší společnosti. Z tohoto důvodu nelze cenu stanovit dopředu a je nutná bližší specifikace zadání.
Máte-li dotaz ohledně ceny, kontaktujte nás prosím telefonicky, emailem, nebo pomocí okénka "Napište nám".
Máte zájem?
Napište nám!